Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
Hieronder vind je een overzicht van de vragen die het meest aan ons gesteld worden. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan even contact met ons op, en we helpen je graag verder.
Hoe kan ik me aanmelden voor een training of een proefles?
Bij Outdoor Training Houten maken we gebruik van de app Sportbit. Met deze app kan je je op eenvoudige wijze aan- en afmelden voor onze trainingen. Ook kan je je via de app aanmelden voor een proeftraining.
Download de app, en probeer het zelf! Heb je hierna nog vragen, dan kan je altijd contact met ons opnemen via e-mail, Whatsapp of telefoon. Samen vinden we een geschikt moment voor jouw kennismaking met Outdoor Training Houten.
Waar zijn de trainingen?
De trainingen worden gegeven in Park Schoneveld, in de wijk de Akkers en bij de Kruisboog. De exacte locaties staan ook op onze contactpagina.
Tot wanneer kan ik mijzelf in- en uitschrijven voor een training?
Hoe lang duurt een training?
Hoe weet ik of een training gecanceld wordt/is?
Als een training niet doorgaat wordt deze uit het rooster verwijderd. Je ontvangt hiervan een email. Daarnaast wordt er ook een bericht geplaatst in de Whatsapp-groep. Ben je hier nog geen lid van, maar wil je dit wel, neem dan even contact met ons op.
Zijn er ook trainingen met slecht weer?
Wat moet ik meenemen naar een training?
Goede loopschoenen met voldoende demping, lekker zittende kleding en minimaal een halve liter water. Owja en natuurlijk een goed humeur 😉
Waar laat ik mijn spullen tijdens een training?
Is het mogelijk om gebruik te maken van een kleedkamer en/of toilet?
Nee, dit is helaas niet mogelijk.